Träna snyggt

 
Personligen så vet jag att jag känner mig mycket snyggare , starkare och bättre när jag har nya träningskläder. Det motiverar mig och gör att jag vill visa upp det på ett visst sätt. Jag har äntligen börjat komma igång med träningen och tycker att det blir allt lättare att gå dit , faktiskt. Funderar på att gå dit för fjärde gången denna veckan. Men får se hur jag gör , har en del saker hemma att göra innan målarna kommer imorgon.
 
Annars så har det inte hänt mycket det senaste dagarna , det har varit lugnt och rätt tråkigt haha , men mysigt då jag varit med pojkvänen. Men jag vill hitta på något , börjar bli lite uttråkad haha. Jag har iallafall fixat en jobbinterview på måndag så får se hur det går. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Super snyggt

2014-01-19 @ 19:07:35
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0