Modell


Idag har jag haft världens tråkigaste lektion i skolan , den gick långsam och jag gjorde ingenting vettigt samt Felicia och Evelina var inte närvarande .. Men som plåster på såret så agerade jag modell för Jennifer som gjorde hår och styling medan elever på NTI gymnasiet fotade. Det blev en hel del grymma bilder som jag är riktigt stolt över , faktiskt . Jag kommer givetvis lägga upp dem på bloggen när jag fått dem . 

Annars så har jag kommit hem och lagat mat åt mig och pojkvännen samt kollat på frost - GRYM FILM!! Ikväll blir åker jag till Viktor så han kan ta bilen till skolan imorgon . 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygg

2014-01-30 @ 22:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0