Day 1 – 2013 memory

Eftersom jag nyligen gjorde en återblick på det föregående året så valde jag en av alla dessa underbara minnen som skede 2013. Det var sportlov och Viktor hade åkt iväg på skidresa i Österrike så jag var hemma hos en kompis och myste. Mamma ringde och sa att jag skulle få leverans och jag blev väldans förvånad. Där stod nämligen Viktors pappa Robert med rosor till mig. Då var jag riktigt lycklig faktiskt , jag blev förvånad och riktigt glad. Det var absolut ingenting jag hade förväntat mig.
 
Sen tyvärr så när Viktor väl kom hem så hade han feber i en och en halv vecka som jag fick ta hand om . Men men , snart har jag och Viktor varit ihop ett och ett halvt år , och det känns inte så. Eller jo , när man tänker på alla minnen , men jag kommer fortfarande ihåg alla smådetaljer i början och våran första kyss. Kan säga att hans komentar blev lite wierd dock:
- Vad lång tunga du har
 
Hmm.. hur svarar man på det? 
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fina rosor

2014-01-07 @ 09:56:35
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: Mikxki

Vilken underbar bild! :)

2014-01-07 @ 11:42:29
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0