A hat with some magic

 
 
Jag har haft en väldigt dålig vecka överlag och därför ingen bra bloggning. Har mycket jag måste bearbeta just nu så tyvärr blir bloggen lidande. Idag hade jag en klipp modell , vilket gick super bra , vilket jag inte trodde , haha!
Har blivit inkallad på jobb interview imorgon så hoppas det går bra , ni får hålla tummarna för mig. På fredagar brukar jag vanligtvis vara ledig men ska sitta modell åt en kompis som ska sminka och styla hår så jag kommer bara superfin när jag går till interviewn haha.
 
Viktor har åkt iväg till östersund så jag kör ett Pretty little liars race . Godnatt
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Juliette

Vilken fin bild på dig gumman!

2014-01-23 @ 19:29:00
URL: http://julieofficial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0