Valentine underwear

Allt ifrån H&M
 
Jag vet inte hur ni är på alla hjärtans dag eller när ni "firar något extra" men om jag utgår ifrån mig själv så ÄLSKAR jag att köpa nya underkläder att att jag känner mig extra fin. Jag älskar att köpa nya underkläder men tyvärr hatar jag själva letandet av underkläder. Men jag ska nog allt se till att köpa lite nya underkläder eftersom ( som ni ser) så har H&M fått in en massa snygga underkläder , som även jag kan köpa . Jag har nämligen en besvärlig bh storlek så har en svart , en vit och en ljusrosa liksom...
 
Hur som helst , ni som är i förhållande , singlar , eller något annat , jag tycker ni ska unna er något allra extra på alla hjärtans dag - andra dagar också men framförallt då. Använd din fina parfym , måla naglarna , mys med en vän eller pojkvän , unna dig själv lite nya underkläder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0