ÖKA DITT SJÄLVFÖRTROENDE

PLANERA       LYSSNA     SKRIVA DIKTER / NOVELLER     SJUNGA     PRATA      KRAMAS
 
ORGANISERA     VARA ENVIS     SPARA PENGAR     SÄGA MINA ÅSIKTER      FÖNA HÅR
 
VARA SNÄLL    SVENSKA    TA HAND OM DJUR     MÅLA NAGLARNA     SKRATTA
 
PLUGGA    VARA KONFIRMATIONS LEDARE    ÄTA SÖTSAKER    TÄNKA REALISTISKT   
 
SKRIVA FINT    TRÄNA    
 
 
 
Jag tänkte köra lite självförtroende boost här på bloggen och jag börjar med att man ska intala sig själv att man verkligen är bra på saker. Det kanske låter lite fjantigt men när man väl skriver upp det så mår man faktiskt mycket bättre. Ovan kan ni se NÅGRA saker av de jag är bra på som jag nyss kom på.Jag blir så trött och ledsen på folk som säger att dem inte är bra på någonting för det är dem visst. Att måla , lyssna , vara rolig , plugga etc , det finns så många små ting som man kan vara bra på . Det finns faktiskt ingen som inte är bra på något så inse att du är bra på MASSOR!  
 
VAD ÄR DU BRA PÅ?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt bra idé och tankar, jag skall med göra en lista ☺

2014-02-02 @ 13:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0