Good morning grey sky


God morgon ! Jag kom hem klockan åtta i morse eftersom Viktor skulle till skolan och jag inte började förens halv tolv , så när jag kom hem gick jag och la mig vilket var otroligt skönt ska ni veta. Idag blir det två lektioner sen en kund i salongen , vilket idag blev Viktors mamma , så det blir kul . Efter det måste jag skynda mig till jobbet för idag ska jag bannemej sälja massor . Igår gil det nämligen inte så bra men fick tips ifrån våra coacher . Förövrigt så har jag och Viktor varit tillsammans i 18 (!!!) månader idag , vilket är superhärligt verkligen. . Jag skulle egentligen överraskat honom med massa mys idag men eftersom jag är borta 8-22 så blir det tyvärr inget med det . Jag har i alla fall hunnit tvätta och fixa på mitt rum så nu ska jag bara hinna fixa mig på 10 min , men det löser vi , så nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0