ska homosexuela få adoptera?

 
 
Idag fick vi en uppgift i skolan idag. Vi skulle skriva en argumenterande text om homosexuella borde få adoptera eller inte. Jag älskade den uppgiften eftersom jag kom på så många argument.
 
Kärlek är kärlek och det spelar ingen roll vem den kommer ifrån , två mammor eller en pappa och en mamma. Huvudsaken är att barnet mår bra , eller har jag fel? Alla ska ha rätt att adoptera oavsett hudfärg , kön eller sexuallitet. Det är i alla fall vad jag tycke. Samhället måste förändras , fortsätta framåt , kärlek som kärlek .
 
När vi är små lär vi oss att leka "mamma , pappa , barn" , vi leker familj . Men varför kan det inte vara "pappa , pappa , barn?" eller " mamma , mamma barn" Men min fråga till er är 
 
- ska homosexuela få adoptera?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart de ska, som du skrev, kärlek är kärlek oavsett

2013-12-12 @ 07:06:22
Postat av: Mizca

Man är inte kär i ett kön - utan i en person! Sen om den personen är av samma kön eller inte har ingen betydelse.

2013-12-14 @ 15:16:03
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0