My dog 2014


 
Jag och la familia är och strosar runt på My dog och kelar med alla möjliga hundar , allt ifrån nakenhundar till cane corso. Vi har kollat på en hund teater som var super rolig - Askhunden. Blev helt förälskad i denna hunden - Viktor , lite komiskt faktiskt. Även en amstaff som verkligen föll för . Älskar amstaff men tyvärr inget vi som famulj kommer ha , kommer nog skaffa det när jag blir äldre.
 
Idag ser planerna ut såhär - Viktor kommer hit efter han har varit och tränat så undertiden ska jag fika med mamma och hennes kompisar och kanske små fixa på mitt rum.
 

Kommentarer
Postat av: Linda Lövberg Hjären

Så söt hund :D

Svar: Eller hur!
Andrea Leijon

2014-01-06 @ 12:27:16
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0