My bad

I somras på läger med konfirmanderna
 
Ni får ursäkta mig men jag har haft full rulla hela dagen idag och igår. Igår blev det spontant hem till Viktor´s moster på taco kväll och mys framför tvn . Sen åkte vi vidare för att se "Hundraåringen" vilket jag kan fixa ett bättre inlägg om imorgon. Vi kom hem vid ett tiden och då gick vi oss la oss efter en stund framför UFC. Sen åkte Viktor hem och jag fixade mig iordning för släkt kalas idag och nu är jag äntligen hemma igen. Inatt sover jag ensam och ska ta det lugnt. Jag har varit trött hela dagen så kommer nog inte ha problem med att somna.

Kommentarer
Postat av: Josse

fin bild!

2014-01-13 @ 11:02:25
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0