Moon thai

 
Jag avnjöt nyss en trevlig thai middag med min underbara familj. Älskar verkligen thaimat och ångrar att jag inte åt mer thaimat när jag ändå var i thailand för 6 år sen ... Idag gick jag till Kristinedal (träningscentret) och körde ett MRL pass. Tyvärr tyckte jag att det var sådär kul men ska ge det en till chans. Ska kolla på deras hemsida och kolla vad som finns inför imorgon. Sa även hejdå till Angust , våran hund vi passade , sötnos hund.
 
Imorgon ska vi pussa på hundarna som är på Svenska mässan på My dog . Tyvärr är alla våra favorithundar (Mastiff , Grand danois , Sharpei etc ) inte där men det finns som tur var massa andra fina vovvar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0