Fotoshoot

 
Idag så blev jag stylad och sminkad av Felicia och Evelina i min klass inför en fotografering med NTI Gymnasiet. Det var riktigt kul men var väldigt stelt , haha. Meningen med att jag dragit ner tröjan är för att jag ville ha en bild som gick ifrån huvudet och ner till strax under nyckelbenen. Här är bara en "behind the scenes" bild men så fort dem på NTI har redigerat bilderna så får jag dem - Spännande!
 
Idag har jag inte haft en jobbig dag eftersom jag bara blivit fixad och fotad och sen åkt hem. Jag har myst framför datorn och kollat på Pretty little liars med lite fruktsallad. Och om en timme så har jag street fusion träning , vilket jag har längtat efter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0