Day 4 – Something red

 
Röd läppar är så otrooooooligt snyggt! Passar året runt men jag föredrar att ha det på vintern för att få lite färg i ansiktet. Älskar röda läppar , rött hår , röda naglar . Men annars ska de nog vara rätt så neutralt faktiskt.
 
Kommer ihåg hur jag ville vara "cool" i mellanstadiet och köpte röda jeans , använde dem dock bara fåtal gånger (tack och lov) . Tycker inte att jag passar i färgglada jeans eftersom jag har så himla svårt att matcha det. 
PS. Klippte av mina jeans och har dem som shorts haha , fortfarande inte använd dem på typ två är , haha..
 

Kommentarer
Postat av: Helena R

Fint :)

2014-01-18 @ 17:30:49
URL: http://www.imakeyousmile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0