2013 Summering

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? reste (långt - Tunisien) utan föräldrar för första gången, shoppade VS för första gången, klippte min första kund , firade nyår med kära vännen samt pojkvän , Gick på min första begravning , blev fadder i konfan och massa mer 

Höll du några av dina nyårslöften? (Att träna och äta bättre ) det gick väldigt upp och ner men i stort sett ja ,kanske inte så väldigt mycket på träningsfronten men men.. Det blir det ändringar på!
 
Vilka länder besökte du? Tunisien
 
Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014? (Bättre) Självförtroende och självkänsla
 
Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? Kom in på skolan jag ville , jag har vuxit som person och mitt och Viktors förhållande definitivt.
 
Vilket var ditt största misstag? Att jag inte sa till Hasse (min lärare) att han va en fantastisk person mm
 
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder 
 
 
 Jag och Viktor började året i Branäs , jobbigaste perioden i skolan , insåg att jag ville bli frisör
 
 
Vad gjorde dig riktigt glad? Min pojkvän , min familj och nu mina fina vänner i klassen
 
Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år? Det har haft sina toppar och dalar eller vad man ska säga. Jag har blivit stabil efter att ha tagit hand om mina spöken och rensat migsjälv. Men det va ett tufft år , så vet faktiskt inte
 
Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? Vänner och familjen & MIGSJÄLV
 
Blev du kär? JA , eller jag var fortfarande lika kär :)
 
Vilken var din största musikaliska upptäckt?
 
 
Mycket grillad mat  , gick på WEST PRIDE , där jag träffade Anton ifrån "sex veckor" , Jonas tog studenten, gick på skolbalen , jag gick ut ur nian , fyllde år och fick min CK klocka av pojkvännen , hade minnestund för Hasse , piercade mig , åkte till tunisien och massa mer , underbar sommar.
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Var på ett konfirmationsläger , åkte hem och gick på Hasses "begravning"
 
Hur skulle du beskriva din klädstil? Tillbakadragen 
 
 Vad fick dig att må bra? Min familj och pojkvän 
 
Vad fick dig att må dåligt? Skolan främst , hatad av alla i nian och några i andra klasser , mobbad och utfryst , bearbetade saker med min pappa ( som jag slutade ha kontakt med för några år sedan) m.m
 
Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? Detta året kommer jag vara förväntansfull av allt , livet , lära mig  nya saker , lära mig nya människor , mer självförtroende
 
Något du vill säga till dig själv inför 2014? Ta vara på tiden , med vänner och familj. När du mår dåligt så blir det bättre , men det kan vara lite segt ibland . Gör det bästa i skolan och ta hand om dina nära och kära och var rädd om dig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0