Nattuggla

Saknar min pojkvän och sommaren just nu
 
Gårdagen blev inte alls som väntat eftersom när jag sitter hemma hos Oliver med hans kompisar och kollar på film så inser vi att klockan är nästan två. Och nästa vagn gick halv fem vilket inte var så uppskattat av mina föräldrar som skulle upp och jobba , FÖRLÅT MAMMA ! Hur som helst så satt vi där tills klockan blev halv fem och sen tog jag vagnen hem och däcka för jag är ingen nattmänniska i vanliga fall.
 
Idag ska jag till **** och jag är mega nervös så ni får hålla tummarna för att jag kommer klara det. Sen ska jag hem och typ hurra över mig själv för att jag klarade det , haha. Ikväll ska jag på Utbildning så det kommer bli sjukt nice. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0