My body

 
Såhär ser min kropp ut i dagsläget och jag är relativt nöjd. Jag är smal , men jag är absolut inte lika vältränad som jag vill vara , men det går alltid att fixa . Jag är ju trots allt påväg till min drömkropp. Just nu är det en hel del träning i bloggen och jag hoppas att jag kanske kan få någon av er att sätta upp ett mål med träningen.
 
Jag har tex tidigare tagit 90 kg i benpress , vilket jag är riktigt stolt över. Men tyvärr la jag av med träningen ett tag så nu ska jag jobba mig upp igen för att nå mitt mål. Jag har tidigare lagt upp hur jag vill att min drömkropp ska se ut så jag kommer att lägga upp bilder då och då för att försöka peppa er ( och migsjälv) för att se förändringen.
 
Jag ska på ett läkarbesök vid fyra tiden och därefter ska jag bege mig till gymmet för att komma ett ministeg närmare mina mål.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0