Dream body

 
Det är ungefär såhär jag vill att min ska se ut , eller snarare det är ett mål . Jag vill ha en vältränad kropp med synliga muskler men inte se "STOR" ut. Jag vill ha en välformad rumpa , synliga konturer på magen och snygga ben och armar. Sen har jag ju min ryggsjukdom att fightas med så ryggen är ju ett måste , men om jag spänner ska det synas att jag är tränad. Jag vill se hälsosam ut. 
 
Jag tränar i dagsläget 3 dagar i veckan på Adrianas dansskola och sen tränar jag MINST 2 gånger i veckan i gymmet. Om vi ska prata mat så äter jag normalt , jag äter protein, kolhydrater etc. Jag har dock ingen förkärlek för grönsaker men jag försöker. Äter ungefär en fruktsallad om dagen så jag får i mig lite nyttigt åtminstonde. 
Jag äter/dricker inte godis,chips,läsk,alkohol,juice etc och det är absolut inget problem för mig.
 
Vill ni att jag ska lägga ut mer tränings grejer på bloggen?

Kommentarer
Postat av: Medina

I och med att du äter bra och tränar regelbundet så tror jag inte det blir några problem, bara att bygga muskler nu. Snart är du där! Har också ryggproblem så förstår att det är jobbig men det är bara att kämpa på :D!
Kram!

Svar: tack så himla mycket kram på dig med :D
Andrea Leijon

2014-02-09 @ 21:53:21
URL: http://medinas.blogg.se
Postat av: freja

Vill precis som dig, vara smal men ändå ha muskler :)

2014-02-10 @ 15:40:46
URL: http://frejamarley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0