Sleep tight

 
Efter underbar dag/kväll med min underbara pojkvän så är det dax att sova. Idag har jag egentligen inte gjort så mycket förrutom städat , kollat på One three hill . Jag och Viktor kollade visserligen på The notebook som är en fantastisk film förövrigt. 
 
Imorgon ska jag iväg med familjen på dagen  ( berättar mer imorgon) och på kvällen ska jag träffa min underbara extra mamma kan man nästan säga . Sussi bor i stockholm så hon kommer ner då och då för att bland annat  träffa mig. 

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Hej såg att du undrade vart Emilias body kommer ifrån. Har en lika dan och den kommer från nelly :)

Svar: tack så himla mycket , ursnygg är den verkligen :D
Andrea Leijon

2013-11-30 @ 11:35:31
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0