NEW YORK

 
Jag är så himla sugen på att åka till New York eller London. Ta en weekend med några kompisar eller pojkvänen , det hade varit så himla mysigt. Jag får väl spara ihop "lite" pengar så kanske det blir av. Jag och mormor ska ju faktiskt till Budapest på spa weekend nästa år men det är ju trots allt ett tag tills dess. Hade velat åka bort i vinter till något varmt land . Vill inte vara kritvit på vintern utan solbrun .
 
Just nu sitter jag och kollar på serier och läser lite bloggar , är otroligt trött idag så jag ska nog ta en dusch och sedan krypa ner i sängen med lite plugg och mys med en kopp te. Idag har jag verkligen inte gjort någonting.. Vaknade vid halv ett och kollade på Grey´s Anatomy med Viktor till fyra sen kom jag hem och har i princip bara suttit vid datorn och inte gjort något , eller jo , målat naglarna. I morgon blir det kalas så då blir det iallafall full fart. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0