Yesterday

 
Igår var det fullt upp hela dagen , först och främst åkte vi till Klädkällaren och jag handlade 15 av 23 julklappar , vilket är UNDERBART! Åkte sedan till mammas kompis Lena och hälsade på hennes valpar , hon hade 19 (!!!) valpar hemma. Tre olika kullar på fem veckor. Gud så söta hehe. Var riktigt svårt att inte sno med sig en hem.
 
När jag kom hem kollade jag på "så mycket bättre" och vid elva tiden gick jag över till Marie för att vara barnvakt. Somnade vid ett-tiden så de va väldigt lättförtjänta pengar eftersom barnen sov som stockar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mizca

Ser ut som Shitzuvalpar? Måste vara paradiset att komma hem till din mammas väninna om man älskar hundar?

Svar: ja verkligen ! :)
Andrea Leijon

2013-12-14 @ 15:17:12
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0