My story

 
 
Nu ska jag ta upp ett väldigt jobbigt ämne för många och även för mig. Jag blev mobbad i skolan och jag ska berätta en kortfattad version av det. Till och början med är det inte lätt och jag vill bara skrika till alla dem som mobbar att lägga av.
 
Det började redan när jag var 6 år , dvs gick i första klass. Jag bytte klass för att jag och en kompis inte klarade av i samma klass och det är väl där det började. Jag gick i den klassen 1an - 4an och blev ständigt mobbad av både killar och tjejer. Blev slagen , utfryst och hånad. Jag vet egentligen inte varför jag blev mobbad , var det för att jag hade glasögon? För att jag var kort? Eller för att jag inte visste vilken tro jag hade?
 
I fyran fick jag nog och i femman började jag på en ny skola , men främmande människor. Det var superbra där men i sexan splittrades vi . Jag valde idrottsklass och det var många ifrån olika ställen i samma klass. Det gick upp och ner och det blev ju en del bråk , det är ju så - tjejsnack ..
 
I nian hamnade jag i bråk med tjejens populära tjej (Vi kan kalla henne B) som högt i klassrummet hade kallat mig ''''' . Då var det nog för mig. Jag blev då ovän med alla tjejer i klassen förutom J som var min vän. Och alla killar eftersom hon var tilsammans med en i klassen. J valde sedan att inte vara min vän eftersom B totalt hatade mig. Fick klotter på skåpet x-antal gånger , folk utanför skolan hat smsade mig , och en väldigt massa komentarer på bloggen.
 
När jag gick ut 9an har jag aldrig mått varken så bra eller så dåligt i hela mitt liv. Det var över.

Kommentarer
Postat av: Elin berg <3

Du vet vad man säger, Stay strong gumman.
Ps. Vi måste fan träffa snart haha <3

Svar: Tack älskling <3ja , smsa mig är ju en bra början puss<3
Andrea Leijon

2013-12-01 @ 21:36:54
Postat av: belinda

Men nu mår du bra i vår klass hoppas jag!
Lavju ♥

Svar: sötnos klart jag gör <3
Andrea Leijon

2013-12-03 @ 19:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0